tyrannika

Direktlänk till inlägg 12 december 2010

L'Oreal - Voluminous mascara

Av Annika - 12 december 2010 20:11

Det här är en av de absolut mest stabila maskarorna

av ett billigare märke som jag testat!

 

Köper du den i svart får du riktigt svarta fransar, den ger intensiv färg, vilket jag verkligen gillar.

Du får hyfsad längd och en massiv volym, vilket namnet antyder :)


Den torkar rätt fort vilket är toppen om du letar efter en fest/kvällstidsmaskara.

Jag upplever att den inte klumpar fransarna utan jag kan enkelt applicera flera lager utan att behöva vänta en mindre evighet på att de ska torka och som bonus slipper jag också kladdet som kan hamna på ögonlocken när man blinkar innan maskaran hunnit torkat.

Som ett sista plus är den dessutom väldigt lättatt tvätta bort, kniper det kan det till och med gå vägen med bara varmt vatten!


Dåliga saker? Ja, tyvärr kan den fälla lite efter ca 5-6 timmar för mig, men inte värre än någon annan maskara från de billigare märkena somt ex Maybelline, MaxFactor och Isadora.


Jag gillar den verkligen, som ni kanske märkt, den ger märkbart längre och fylligare fransar men om man håller sig till 1-3 lager blir resultatet ändå "mjukt" och naturligt.

Har du testat den? Vad tyckte du? Kanske har du några bra maskaratips till mig?

Kommentera gärna i så fall!


__________________________________________________



Det här är bara mina egna åsikter. Jag har betalat för mina produkter och är inte sponsrad på något sätt. Är något skickat till mig för testning anges det tydligt i bloggen.

 
 
deniz

deniz

13 december 2010 14:57

Hej tjejen!

Härlig blogg. Jag brukar inte fastna för slumpmässiga bloggar där jag inte känner skribenten men jag gillar din. Måste bara säga det.

Keep it up och du har mig som trogen läsare!
/d

http://denizfryksell.bloggplatsen.se

Annika

13 december 2010 23:01

Vad underbart roligt att få höra! :D Wee, you made my day. Hoppas att jag inte sviker i längden.
Kram/Annika

 
sofie

sofie

13 december 2010 19:45

jätte fin blogg du har:)
besök min och va gärna med i veckans blogg tävling ?:)

http://sofieyouknow.bloggplatsen.se

Annika

13 december 2010 22:59

Tack! Jag ska kolla in din sida, följ gärna min med bloglovin' om du gillade vad du såg :)
Kram/Annika

 
sofie

sofie

14 december 2010 07:01

tack för att du kikade in min sida, du är nu med och tävlar om att bli veckans blogg:)
lycka till !

http://sofieyouknow.bloggplatsen.se

Annika

14 december 2010 17:21

Tack, jag ska hålla tummarna! :)

 
Tanya

Tanya

14 december 2010 14:37

Hejsan. Jag ville bara säga att jag läser din blogg regelbundet (nästan varje dag) och jag bara älskar din blogg. Den är riktigt bra. Jag älskar allt som har med smink, skönhet och sånt att göra.

Tack vare dig så har jag gått in på Tikeis hemsida och har beställt hem några prover (foundation) för att se om det är så bra som det sägs ;) . För om det är det så är det helt underbart, slipper man lägga ner en massa pengar på dyra foundation för att få en "fin" hy :) .

http://www.Tani.bloggplatsen.se

Annika

14 december 2010 17:21

Tack, vad glad jag blir! Fantastiskt kul att du gillar den och personligen tycker jag att det är så roligt att få kontakt med andra som samma intresse smink och skönhet som jag :)

Jag hoppas verkligen att du gillar TiKei lika mycket som jag gör. Min absoluta favvo är deras finishing veils, jag använder dem varje dag, oavsett om jag grundar med mineral eller flytande foundation. De "kakar" inte som andra puder och liknande jag provat på.
Måste snabbtipsa om deras gula concealer också, den trollar verkligen om du har mörka ringar under ögon - som jag har ;P Huvva,nu låter det nästan som om jag skulle äga Tikei, det gör jag inte - de är bara så billiga i relation till kvaliteten på varorna som man får i min mening.
Kram/Annika

 
Elize

Elize

14 december 2010 15:43

Hej igen, ville bara säga att jag blir grymt inspirerad av din blogg! Fortsätt skriv, det är lika spännande att kolla in varje gång! =)

http://www.fyrelize.bloggplatsen.com

Annika

14 december 2010 17:16

Wee, vad glad jag blir! Jätte, jättekul att höra :)
Tack så mycket!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 17 juni 2011 18:55

Jag kommer att flytta min blogg ikväll och eftersom jag tycker att det inte blev snyggt att flytta över alla gamla inlägg härifrån till den nya bloggen så kommer jag att "börja" den nya bloggen med att lägga in några modifierade gamla inlägg.   F...

Av Annika - 14 juni 2011 22:11


Det här är stället du ska kolla på om du letar efter NYX-smink och billiga "drugstore"sminkprylar från blandade amerikanska märken. * * Personligen handlar jag alla mina NYXprylar där och när jag väl skickar iväg en beställning brukar jag pl...

Av Annika - 3 juni 2011 17:00

Tänkte bara rekommendera den här tävlingen om du är sugen på att testa nytt smink och vill testa din lycka! :) Jag tänker hålla tummarna och hoppas på en liten pick-me-up. Det har hänt hemska saker irl som det inte känns passande att blogga om, men...

Av Annika - 29 maj 2011 17:13


Jag har haft en period nu när jag känt mig mindre inspirerad att göra make up looks och dessutom har jag fått en praktikplats på Stadsbiblioteket. Nu "jobbar" jag heltid i tre veckor. Mitt huvud och min kropp är ovana att vara igång så här mycket och...

Av Annika - 16 maj 2011 17:57


Senaste dagarna har jag legat hemma med feber och elak hosta så det har inte blivit någgot sminkande och nästa filminspirerade look kommer att få lov att dröja till dess att jag slutat kämpa med mina rinninga ögon.   Jag har dock haft mycket tid ...

Vad vill du läsa om?

Vilka andra ämnen/saker är du intresserad av att läsa om?
 Internetshopping
 Smycken
 Kläder
 Tv/data-spel
 Film
 Musik

Översätt bloggen

Fråga via Formspring

Fråga via Formspring

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Om mig



Jag är en tjugosjuårig nörd med en förkärlek för makeup.

När jag inte leker med smink gillar jag att lyssna på musik, se film och tv-serier, spela tv/dataspel och skriva poesi.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

blogkeen

tyrannika

Ovido - Quiz & Flashcards